сряда, 27 юли 2011 г.

Бяла немска овчарка



"То каква мъка беше кандидатстването за това кученце!...
Емо Френчев повеже е на "ти" с немския, потърси през мрежата развъдник в Германия. Бях решил тайно да изненадам жена ми - пак да е дългокосместа овчарка, но защо така ми се щеше бяла да е. Нещо като бялата лястовица...
"
Така във форума all.bg един човек разказва за сдобиването си с това красиво кученце. Да, наистина като бяла лястовица.
Не ми се вярваше, че може да има бяла немска овчарка. Но е факт. Научих от Dogs 101 и започнах да се ровя из интернет. Явно не само аз не знаех, но и доста ветеринари.



Немските оврачки по принцип са много умни и красиви кучета, които всяват респект и страх, но и невероятно желание да ги погушкаш. Интелигентни, схватливи, лоялни, кафеникаво-черни, абсолютно черни, а вече и чисто бели.
Още снимки може да видите на страницата във Facebook, посветена на бялата немска овчарка.


1 коментар:

  1. Кучетата от тази порода са невероятни......А бебетата на по -горните снимки са от моя мъжкар Гордан
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100000794035511&ref=ffa#!/profile.php?id=100000682787350&sk=photos

    ОтговорИзтриване